Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Svet

VELIKI POVRATAK

"Lego" najuspešnija svetska kompanija: Ferari na drugom mestu

Autor: TA | 18.02.2015 - 15:05:00h | Komentara: 0

Danska kompanija Lego, posle pada popularnosti počev od 2000. godine, ponovo je među najmoćnijim markama u svetu, pa je u 2014. od Ferarija preuzela lidersku poziciju na listi najboljih brendova u svetu, objavila je istraživačka kompanija Brend fajnens (Brand Finance).

Tu je i verzija  sa lego kockicama

Lego se vraća na velika vrata

Autori studije ističu da je na ponovnu popularnost ovog proizvođača igračaka uticao uspeh filma "Velika Lego avantura" u prošloj godini, koji je doprineo i ugledu marke, ali i prodajnim rezultatima, prenosi francuski list Figaro.
Iako je briljirao u pogledu lojalnosti, prepoznatljivosti i ugleda marke, Lego sa stanovišta finansijske vrednosti ne figuriše na listi 10 najmoćnijih brendova, dok se Ferari i na toj listi kotira dobro, s vrednošću od 4,7 milijardi evra u prošloj godini, 18 odsto većoj nego u 2013.

Ferari F430 223.000 evra kupljen 2008.

Pali na drugo mesto: Ferari


Inače, listu finansijski najvrednijih kompanija u 2014. predvode Epl, Samsung i Gugl, dodaje se u istraživanju.
U kategoriji marki koje su zabeležile najbrži rast, dominira Tviter. Njegova vrednost je skoro utrostručena, na 4,4 milijarde dolara, a slede akteri u sektoru novih tehnologija, kao što je kineski Baidu, ili američki Fejsbuk (+150 odsto).

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP