SENZACIONALNO OTKRIĆE

NASA će objaviti
istorijske vesti o Marsu! (VIDEO)

Autor: Ekipa Alo! | 22.11.2012 - 00:26:00h | Komentara: 1

Iako naučnici o svom najnovijem otkriću još uvek ne žele govoriti puno, i ističu da sve još jednom trebaju dobro proveriti, veruju da je rover "Curiosity" došao do otkrića koje će biti zabeleženo u istorijskim knjigama.

Rover Curiosity

Rover Curiosity | Foto: NASA

Ovo je potvrdio voditelj istraživačke misije Džon Grotzinger iz Caltecha. Rover "Curiosity" je navodno na uzorcima zemlje na Crvenoj planeti otkrio dosad nepoznate informacije.

Otkrili organske materije?

"Izgledaju zaista dobro", rekao je Džon Grotzinger za portal NPR dodajući da naučnici neće objaviti informacije dok god ne provere i ne budu sigurni u sve što smatraju da su otkrili. U slučaju da sve što su otkrili i zaista potvrde, najnovije rezultate istraživanja objavi će početkom sledećeg meseca.

Naučnik Piter Smit iz Planetarne Laboratorije Univerziteta u Arizoni kazao je za portal "Wired" da veruje da je "Curiosity" na Marsu otkrio organske matarije.

Ovaj naučnik je dodao da će i u slučaju da je reč samo o naznakama o tome, novosti biti vrlo uzbudljive. Organske molekule sadrže ugljeik i potencijalni su indikatori postojanja života.

• nedjo Vreme: 23.11.2012 00:21h