Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Svet

NAGLI PAD VREDNOSTI AKCIJA POZNATE KOMPANIJE

Početak kraja „Epla”?!

Autor: Ekipa Alo! | 16.01.2013 - 07:02:00h | Komentara: 0

Panika na Vol stritu! Kompanija „Epl” je prepolovila planiranu narudžbinu telefona „ajfon 5” zbog manje tražnje, što je izazvalo nagli pad vrednosti akcija ove do pre šest meseci najvrednije kompanije na planeti!

Uprkos  ekskluzivnosti,  „Epl” gubi korak  sa „Samsungom”

Uprkos ekskluzivnosti, „Epl” gubi korak sa „Samsungom”

Vrednost jedne akcije „Epla“ pala je za 3,57 odsto na i dalje pristojnih 501,75 dolara. Međutim, to je značajno manje od 702,10 dolara po akciji, što je bila rekordna vrednost sredinom prošle godine. Kako prenose mediji u Japanu, „Epl” je prvobitno naručio preambicioznih 65 miliona „ajfona 5” za period januar-mart, prvi kvartal 2013.

Prema statistikama, među deset prodatih „pametnih telefona“ na tržištu trenutno nešto manje od dva ima firma sa logom načete jabuke. Agresivnom kampanjom i zahvaljujući jeftinijim proizvodima, južnokorejski „Samsung“ preuzima sve veći udeo na tržištu mobilnih telefona i tablet uređaja.

Neizvesna budućnost bez osnivača i vizionara: Stiv Džobs

Neizvesna budućnost bez osnivača i vizionara: Stiv Džobs


Tim Kuk, izvršni direktor „Epla”, koji je na tom mestu nasledio osnivača i vizionara Stiva Džobsa, prošle nedelje je drugi put za deset meseci putovao u Kinu kako bi sa domaćinima pokušao da pronađe rešenje za pad udela na najvećem svetskom tržištu.

„Nastavićemo da ulažemo u prodavnice i otvorićemo ih značajno više narednih godina jer nam je u Kini baza za proizvodnju. Ovo je veoma važno tržište za nas”, rekao je Kuk.
Kompanija će morati da se okrene takozvanim lou budžet telefonima, gde suvereno vlada android operativni sistem.

Na leto se rešava sudbina kompanije!


Sudbina „Epla” bi mogla da bude poznata već ovog leta. Pred čelnicima su dva puta, izbacivanje novih unapređenih verzija „ajfona 5” i „ajpeda”, ili okretanje tržištima Kine, Indije i Brazila, gde je kupovna moć građana daleko manja nego u SAD i zapadnoj Evropi. U slučaju da se napusti dosadašnja praksa unapređivanja postojećih proizvoda, već na leto možemo očekivati jeftiniju i svima dostupnu verziju „ajfona” i „ajpeda”.

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP