ITALIJA

Pomoćnica ministra za jednake mogućnosti podnela ostavku nakon kritika zbog homofobičnih izjava

Autor: Tanjug | 04.05.2013 - 20:19:00h | Komentara: 0

Pomoćnica ministra za jednake mogućnosti Italije, Mikaela Bjankofjore, podnela je ostavku nakon žestokih kritika zbog homofobičnih izjava.

Mikaela Bjankofjore

Mikaela Bjankofjore | Foto: youtube

Bjankofjore je ostavku podnela dan pošto je položila zakletvu u okviru nove italijanske koalicije, nakon što su grupe za ljudska prava burno reagovale na njenu izjavu da homoseksualci izazivaju diksriminaciju, jer sami sebe "stavljaju u geto".

Kako su preneli italijanski dnevnici, Bjankofjore je istakla da bi volela da grupe koje brane prava homoseksualaca "kažu nešto i osude nedavan niz ubistava žena (u Italiji)", a ne da "samo brane svoje interese". Bjankofjore kaže da podržava grđanske zajednice, ali ne i istopolne brakove, preneo je Bi-Bi-Si. Ona je pokušala da se odbrani od kritika koje su joj uputile grupe za ljudska prava, ali je izazvala samo još oštrije reakcije. Analitičari ocenjuju da će njena ostavka poremetiti tek nedelju dana staru koaliciju levice i desnice premijera Enrika Lete, koji je juče pozvao ministre da sarađuju i zadrže "trezvenost" kada razgovaraju sa medijima.Bjankofjore je ostavku podnela dan pošto je položila zakletvu u okviru nove italijanske koalicije, nakon što su grupe za ljudska prava burno reagovale na njenu izjavu da homoseksualci izazivaju diksriminaciju, jer sami sebe "stavljaju u geto".

Kako su preneli italijanski dnevnici, Bjankofjore je istakla da bi volela da grupe koje brane prava homoseksualaca "kažu nešto i osude nedavan niz ubistava žena (u Italiji)", a ne da "samo brane svoje interese". Bjankofjore kaže da podržava grđanske zajednice, ali ne i istopolne brakove, preneo je Bi-Bi-Si (BBC). Ona je pokušala da se odbrani od kritika koje su joj uputile grupe za ljudska prava, ali je izazvala samo još oštrije reakcije. Analitičari ocenjuju da će njena ostavka poremetiti tek nedelju dana staru koaliciju levice i desnice premijera Enrika Lete, koji je juče pozvao ministre da sarađuju i zadrže "trezvenost" kada razgovaraju sa medijima.