SINIŠA MALI O PROJEKTIMA U PRESTONICI
Beograd na vodi gradiće se 10 godina!
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali rekao je da projekt Beograd na vodi treba sagledati sa društvenog stanovišta, jer je to najznačajniji projekat ne samo u Srbiji, već i u regionu, da sa 3,5 milijardi evra investicija potpuno pokreće gradsku i srpsku privredu, kao i tercijalne delatnosti i da će se graditi deset godina.
Siniša Mali | Foto: N. Đorđević
Na pitanje da se čuje zamerka da će Beograd dati mnogo više novca koji se neće vratiti, Mali je rekao da ne zna na osnovu čega je to rečeno.
- Imate master plan, u okviru toga uradjena je i saobraćajna studija i sve ostale studije, postoji jasan plan kako treba da se reši saobraćaj u gradu vezan za funkcionisanje tako velikog kompleksa. Ali, taj kompleks će se graditi sledećih deset godina - istakao je Mali.
Na pitanje koliko će Grad biti vlasnik tog kompleksa, Mali je odgovorio da Beograd neće imati udeo vlasništva.
Na pitanje kada počinje gradnja dve zgrade za koje su anketirani kupci, Mali je rekao da je sve vezano za eksproprijaciju, i "da ne možemo da izdamo gradjevinsku dozvolu dok se to ne završi. Očekujemo da ćemo taj posao završiti do kraja leta ove godine", rekao je on.
Što se tiče "vruće teme" komunalne policije zbog ponašanja prema gradjanima, Mali je rekao da za sada grad ima 350, 360 komunalnih policajaca, što za grad od dva miliona ljudi nije dovoljno i da je zato Grad inicirao izmene Zakona o komunalnoj policiji koje lokalnoj samoupravi ostavljaju mogućnost da sama odredi broj komunalnih policajaca.
Tagovi:
-
Драгомир Vreme: 26.03.2015 09:03h
Ко потпише наредбу да се стопира путнички саобраћај и да се историјска железничка станица у Београду претвори у коцкарницу боље да му већ сада није до живота?Тај грех ће му фамилију ојадити!Зар да неко то учини и отера народ у ПРОКОП где ничега нема што велича главне железничке станице?
-
Teodora Vreme: 26.03.2015 09:49h
A njegov gazda, vučić 'ladno izjavio da će "sve sa makete biti izgrađeno za 4 godine"! Isakreno i intenzivno nas prave budalama, otvoreno nam se rugaju, podsmevaju, a mi im još za sve to i plaćamo! Ako ima još normalnih u ovoj propaloj državi, udružimo se protiv organizovanog političkog kriminala!
-
BEOGRADSKI GRB Vreme: 26.03.2015 11:49h
Da li gospodin Mali i projektanti znaju da će : 1). FALUSNA kula večno UNAKAZITI pogled na panoramu Beograda ; 2). visoki soliteri ZAKLONITI pogled na kupolu Hrama Svetog Save; 3). previše stambeno-poslovnog prostora svakodnevno stvarati SAOBRAĆAJNE KOLAPSE na svim mostovima i u centru grada.
-
mihailo Vreme: 28.03.2015 16:54h
@ Dragomir. Ovaj projekat koji se sad zove" Beograd na vodi" a još 1948 Nikola Dobrović je prvi napravio urbanistički plan silaska Beograda na obalu Save. Taj projekat zvao "Teraziska padina". Onda je u vreme mandata Branka Pešića napravljen novi plan i to zvalo Savski anfiteatr. Čak je počet da se i realizuje. Izgradjeni su tuneli kojim danas saobrača Beovoz. Početa je da se gradi nova želj. stanica Prokop, želj. most preko sajma i stalo se iz raznoraznih razloga političke prirode ( intervencijom iz drugih republika ) i ekonomske krize. Prokop je 75% završen i njegom funkcijom se oslobađa prostor u centru grada na kome je sada Žel. Stanica. Uvek je bio zahtev da se zgrada želj. stanice sačuva i bude želj. muzej. Ovo je odličan prokekat i daj Bože da se realizuje i za 10 godina a i to je brzo.
-
mihailo Vreme: 28.03.2015 17:13h
Izuzetno puno malicioznih komentara. 1948g. Nikola Dobrović pravi prvi plan silaska Beograda na Savu " Teraziska terasa". Branko Pešić ima novi plan "Savski amfiteatar". i poćinje realizaciju projekta. Izgrađeni su tuneli kojm danas saobrača Beovoz, novi želj. most preko sajma i Prokop želj stanica koja je 75% završena. Stalose sa realizacijom zbog ljubomore drugih repunlika i onda ekonomske krize...Uvek je bila ideja da se sačuva stara želj. stanica i Karađorđeva ulica i da bude želj. muzej. Ova maketa je samo kako bi možda izgledalo ali DUP nije donesen. Ovo je odličan plan i daj Bože da se izvede i za 10 godina a to je brzo.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs